niedziela, 10 czerwca 2012

Wystawa kotów rasowych w Bielsku-Białej.

Dzisiaj i wczoraj w Bielsku-Białej odbyła się wystawa kotów rasowych, w sumie było około 360 kotów różnych ras. Miałem przyjemność stać na tak zwanych bramkach- byłem pomocnikiem weterynarza, który badał koty wchodzące na wystawę. Wycierałem stół po każdym kociaku i mogłem sobie każdego z bliska pooglądać, a także porozmawiać trochę z hodowcami i Panią weterynarz. Później miałem już wolne ,oglądałem wszystkie kocie piękności. Nie mogłem napatrzyć się na sfinksy- łysolki,normalnie większa wersja mojej Buby :D. Oprócz łysków przypadły mi do gustu devon rexy i cornish rexy ahh ^^.
Najwięcej na całej wystawie było maine coon'ów olbrzymie kociaki.
Niestety sam nie robiłem zdjęć, ale w internecie się już pojawiły, wiec dodaje link: http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/593517,wystawa-kotow-rasowych-w-bielsku-bialej-zdjecia,id,t.html
 +filmik

Ogółem panowała bardzo miła atmosfera. Będę miło wspominał tą wystawę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po Sobie ślad, będzie mi bardzo miło : )