sobota, 5 maja 2012

Powitanie!

Witajcie!
Na tym blogu będę opisywał świnki morskie. Postaram się, aby były tu wszystkie przydatne informacje dotyczące tych zwierzątek.
Na początek opiszę moje prosiaki :)
Favourite pig Lily Cavia- po domowemu Engi
Urodzona: 15.12.2010r
U mnie od: 22.01.2011r
Rasa :Peruwianka
Kolor: czerwono-biała
Waga: 1020g
Charakter: Słodka zadziorna świnka, bardzo rozpieszczona. Lubi pokazać kto tutaj rządzi, w klatce to ona jest szefem. Uwielbia być głaskana, woli siedzieć na kolanach niż biegać. Lubi być w centrum uwagi. Jeśli się jej coś nie spodoba bez wahania gryzie. Jej przysmakiem jest ogórek i trawa.














Po strzyżeniu ^^
















Saga Syriusz Cavia- po domowemu Buba
Urodzona:08.02.2012r
U mnie od: 28.03.2012r
Rasa : Skinny
Kolor: Sable dalmatian
Waga: 580g
Charakter: Ciekawska, energiczna kruszyna. Jej przysmakiem jest ogórek i marchewka. Lubi biegać, skakać. Często zaczepia Engi by ta się z nia pobawiła. Na kolanach długo nie usiedzi. Uwielbia spać w ciepłych i zacienionych miejscach np: polarowy tunel. Jest piękna na swój sposób, nie wszystkim może się podobać :D































Pozdrawiam ! :]

7 komentarzy:

  1. Piekne świnki uuu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane mordki, wiesz o tym :D A Buba ma na tym drugim zdjęciu dziwne oczko, co jej jest? To normalne?
    Jak ja bym chciała je wycałować, zwłaszcza Engi, a Bubę "wymacać", bo jestem ciekawa jakie to to w dotyku jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, na drugim zdjęciu Buby to efekt korekty czerwonych oczu,z czerwonych robią się wyblakłe...
    Jeśli chcesz to wpadaj, nie ma problemu. świnie ucieszą się z dodatkowego głaskania ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam już wszystkie Twoje wpisy na blogu i są ciekawe :). Co do Twoich świnek to oczywiście - są piękne.

      Usuń
  4. kto ci robił bloga?jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, robiła go Pani Marta Swakowska. Link do jej fanpage jest w polecanych : )

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po Sobie ślad, będzie mi bardzo miło : )